I. Zarządzanie organizacjami w sytuacjach kryzysowych
- Zarządzanie w warunkach kryzysu wywołanego pandemią COVID-19.
- Nowe paradygmaty zarządzania kształtujące się pod wpływem kryzysu i zmian geopolitycznych na świecie.
- Kierowanie ludźmi w sytuacjach kryzysowych i wdrażanie zmian organizacyjnych.
- Znaczenie i sposoby sprawowania przywództwa w sytuacjach kryzysowych.
- Wykorzystanie narzędzi informacyjno- komunikacyjnych do przewidywania sytuacji kryzysowych oraz ograniczania ich negatywnych skutków.
- Nowe modele biznesowe jako rozwiązania alternatywne dla tradycyjnie działających organizacji w warunkach radykalnych zmian rynkowych.
- Marketing w sytuacjach kryzysowych.
- Zarządzanie finansami w sytuacjach kryzysowych.
- Zapewnienie ciągłości działania w sytuacjach kryzysowych.
- Psychologiczne aspekty zarządzania kryzysem.
- Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem w warunkach turbulencji otoczenia.
- Zarządzanie wartością przedsiębiorstw w procesie dynamizowania ich rozwoju i w sytuacjach kryzysowych.
- Komunikacja kryzysowa.
- Źródła przewagi konkurencyjnej organizacji i jej zdolności do przetrwania na rynku w warunkach zmienności otoczenia.
- Zarządzanie ryzykiem w organizacji.
- Systemy informacyjne i cyberbezpieczeństwo.
Przyjmowane będą również teksty wykraczające poza zakres ww. zagadnień, ale nawiązujące do tematu przewodniego konferencji.
II. Nowoczesne metody i koncepcje zarządzania. Wyzwania na poziomie strategicznym i funkcjonalnym w kształtowaniu przewag konkurencyjnych współczesnych przedsiębiorstw.
Zapraszamy również do zgłaszania artykułów dotyczących problematyki zarządzania w uniwersalnym zakresie, m.in. dotyczących kapitału ludzkiego i zarządzania relacjami czy technologii teleinformacyjnych w zarządzaniu.